Društveno odgovorno poslovanje

Kao jedan od lidera osigurateljne i financijske scene na globalnom planu, Generali Group obuhvaća interese i očekivanja široke javnosti: djelatnika, dioničara i investitora, klijenata, dobavljača, ustanova i lokalne zajednice.

Tijekom svoje povijesti, Grupacija aktivno promovira profesionalizam, transparentnost i odgovornost kao temeljni sustav vrijednosti u svom poslovanju. Ovi principi dodatno su revidirani i odobreni od strane Upravnog odbora matičnog društva 2011. te su sastavni dio aktualiziranog Kodeksa etike Generali grupe. Razlozi za njegovu djelomičnu reviziju mogu se pripisati kako socijalno-ekonomskim promjenama u društvu, tako i strategiji koju Grupacija razvija kako bi odgovorila na postojeće izazove. Oblikovanje Kodeksa etike podrazumijeva postojanje, ili pretpostavlja buduće postojanje, specifičnih kodeksa u skladu s lokalnim pravilima, praksom i kulturom, sa svrhom uređenja cjelovitih i harmoničnih odnosa između lokalnih Generali kompanija i javnostima zemalja u kojima Grupacija posluje.

Štoviše, kako bi pokazala društvenu angažiranost i brigu za okoliš, Grupacija se 2007. odlučila priključiti «UN Global Compact-u», UN-ovoj inicijativi koja promiče angažman kompanija pri zagovaranju i provedbi 10 univerzalnih načela s područja ljudskih prava, rada, okoliša i borbe protiv korupcije. U 2010., Grupacija se također angažirala i u «Carbon Disclosure Project-u», inicijativi koja se bavi područjima povezanim s klimatskim promjenama i usvajanja eko-održivog ponašanja.

U Hrvatskoj, primjerice, Generali je pokrenuo program obavljanja praktične nastave pod nazivom «Mladi lavovi», za praktikante učenike srednjeg strukovnog obrazovanja, što će im omogućiti stjecanje iskustva rada u karakterističnom poslovnom okruženju financijske organizacije. Program «Mladi lavovi» motiviran je temeljnim sustavom vrijednosti Generalija i predanošću u provedbi načela društveno odgovornog poslovanja, kroz aktivan doprinos k ekonomskom i socijalnom razvoju zajednice u vidu angažmana uključenih strana, transparentnog informiranja javnosti o politikama i vrijednostima koje kompanija promovira u ekonomskoj i društvenoj sferi svog djelovanja, te o poslovanju u skladu sa zakonskim zahtjevima.

Aktivan angažman Grupacije u različitim segmentima održivog razvoja dovela je i do osnivanja posebnih organizacijskih tijela i novih korporativnih odjela predanih da pored ekonomskih, podjednako socijalna i ekološka pitanja budu zastupljena u fokusu Grupacije putem odgovarajućih alata, objedinjenih u Izvješću o održivom razvoju Grupacije Generali koje se objavljuje od 2005.

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam
Chat s agentom