AO paketi: otkrivamo Vam nove prilike!

Kako bi vožnja do odredišta protekla što ugodnije, ne opterećujte se brigom što činiti u slučaju raznih neprilika na putu. Za brz nastavak putovanja i siguran dolazak na odredište, potrebno je samo odabrati odgovarajući paket iz atraktivne ponude dopunskih osiguranja i ugovoriti ga uz policu Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo.

CARE paket
CARE+ paket
PROTEKT paket
SUPER CARE paket

CARE paket

Kombinacija temeljnih pokrića u slučaju nezgode na putu:

  • Osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta.
  • Osiguranje automobilske asistencije Mali paket. Za brz nastavak putovanja nazovite Generali centar za pomoć na +385 1 4600 420, 0-24 h.

CARE+ paket

Prošireni paket koji, uz provjerena osigurateljna pokrića CARE paketa, sadrži novost u vidu usluge Drugi Auto ORYX Asistencije u slučaju kada zbog oštećenja vozila nastavak putovanja više nije moguć. Poželjno je svakako proučiti i ugovoriti prije odlaska na put!

  • Osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta.
  • Osiguranje automobilske asistencije Mali paket.
  • Usluga Drugi Auto
    ORYX Asistencije:

    Generali osiguranje Vam u slučaju prometne nezgode omogućuje korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po Vašoj polici Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo i popravka vozila u servisu.

    U slučaju prometne nezgode odmah nakon prijave štete Generali osiguranju nazovite i kontaktni centar Generali osiguranja i ORYX Asistencije na broj telefona 0800-5009, 0-24 h, koji će Vam organizirati dostavu zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.

    Zamjenskim vozilom možete se koristiti sukladno odabranom paketu. Po isteku razdoblja korištenja zamjenskog vozila nazovite kontaktni centar Generali osiguranja i ORYX Asistencije koji će organizirati preuzimanje vozila na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj.

    Prednosti usluge Drugi Auto ORYX Asistencije su što je možete iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete Generali osiguranju: bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno jeste li krivac ili oštećenik.

PROTEKT paket

Svaka prometna nezgoda je neugodno iskustvo. Još je više neugodno kada vozač nezgodu izazove svojom nepažnjom. Generali ima rješenje i za takve situacije u vidu kombinacije pokrića:

  • Auto Bonus Protektor za zadržavanje stečenog bonusa na polici obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i pokriće troškova štete na stvarima uzrokovane motornim vozilom do iznosa 15.000 kn.
  • AO Plus za slučaj izazivanja prometne nezgode, s naknadom za tjelesne ozljede ili smrt, te za troškove zastupanja u kaznenom postupku.

SUPER CARE paket

Uključuje ultimativnu kombinaciju paketa CARE+ i PROTEKT sjedinjenih u superiorno rješenje za razne neprilike u vožnji!

Generali osiguranje želi Vam sretnu i sigurnu vožnju!

KONTAKT BROJEVI:

  • Broj telefona Generali centra za pomoć za uslugu autoasistencije: +385 1 4600 420
  • Besplatni broj telefona zajedničkog Kontakt centra Generali osiguranja i ORYX Asistencije za uslugu Drugi Auto: 0800-5009

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam