Povratak na priopćenja

Kad Vam vozilo zakaže, tu je nova usluga za korisnike Generali osiguranja

25.10.2017.

NOVOST: Drugi Auto ORYX Asistencije usluga je korištenja zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka oštećenog vozila u servisu.

Pod sloganom „Kad prvi zakaže“ usluga Drugi Auto ORYX Asistencije dostupna je u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik.

Generali osiguranje svojim je osiguranicima osiguralo novost u obliku usluge Drugi Auto ORYX Asistencije, koju je moguće aktivirati na svim prodajnim mjestima Generali osiguranja odabirom odgovarajućeg paketa iz ponude dopunskih osiguranja i to prilikom sklapanja police obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo.

Usluga je namijenjena svima onima koji pretrpe prometnu nezgodu i podrazumijeva korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po ugovorenoj polici Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo i popravka oštećenog vozila u servisu. Razdoblje korištenja vozila ovisi o odabiru ugovaratelja osiguranja prilikom zaključenja police.

U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada se izgubi mobilnost na koju smo navikli. Koliko je i sam problem gubitka mobilnosti izražen govori statistika kako godišnje u Hrvatskoj preko 150.000 osiguranika nije mobilno zbog popravka štete na vozilu. Stoga je na tržištu dostupna usluga Drugi Auto koja je iznimno jednostavna za korištenje, budući se u slučaju nastanka potrebe sve rješava putem telefona, pozivom na besplatni broj 0800 5009 kontaktnog centra Generali osiguranja i ORYX Asistencije, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.

Prednost usluge Drugi Auto ORYX Asistencije je ta da se može iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik.

Ponuda Generali dopunskih osiguranja za osobno vozilo

U slučaju raznih neprilika na putu Generali osiguranje pripremilo je dopunske pakete koje je moguće ugovoriti prilikom sklapanja police Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo:

  • Paket CARE uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta i osiguranje automobilske asistencije Mali paket.
  • Paket CARE+ uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta, osiguranje automobilske asistencije Mali paket i uslugu Drugi Auto ORYX Asistencije: korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka vozila u servisu.
  • Paket PROTEKT uključuje osiguranje Auto Bonus Protektor za zadržavanje stečenog bonusa na polici obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i pokriće troškova štete na stvarima uzrokovane motornim vozilom do iznosa osigurane svote 15.000 kn i osiguranje AO Plus.
  • Paket SUPER CARE uključuje kombinaciju paketa CARE+ i PROTEKT.

Više o usluzi Drugi Auto ORYX Asistencije možete saznati posjetom na internetsku stranicu Generali osiguranja http://generali.hr/ i http://drugiauto.oryx-asistencija.hr.

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam