Putno osiguranje

Uputstva
On-line formular

Postupak prijave štete za putno osiguranje

Po nastupu osiguranog slučaja potrebno je u što krećem roku javiti se asistenciji i liječniku radi pregleda i liječenja, te se držati liječničkih uputa o načinu liječenja i rehabilitacije. Po završenom liječenju i rehabilitaciji u što kraćem roku prijaviti nesretni slučaj, priložiti kompletnu dokumentaciju.

Generali osiguranje d.d. nudi mogućnosti prijave štete na ove načine:

  • on-line
  • e-mailom
  • faksom
  • osobno

On-line načinom prijavljuje se ovdje. Slijedeći upute na stranici molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac.

E-mailom šaljete detaljno popunjeni obrazac prijave nezgode na e-mail adresu stete.hr@generali.com. Slijedeći upute na stranici molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac.

Faksom šaljete navedene dokumente i detaljno popunjeni obrazac prijave nezgode na telefaks broj 01/4600 600. Slijedeći upute na stranici molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac. Vama najbliži ured naći ćete ovdje.

Osobno u vama najbližem uredu Generali osiguranja d.d.. Slijedeći upute na stranici molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac. Vama najbliži ured naći ćete ovdje.

Obrazac za prijavu - download

Pitanja

U kojem vremenskom roku prijaviti štetni događaj?

Štetni događaj je poželjno prijaviti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana.

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu i obradu štete nezgode?

Za prijavu štete potrebno je dostaviti ispunjen obrazac za prijavu štete osiguranja nezgode. Presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane uz liječenje posljedica nesretnog slučaja, dokaze o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, zapisnik o alkotestiranju, vozačku i prometnu dozvolu).

Kako prijaviti nastup smrtnog slučaja uslijed nezgode?

Kod nastupa smrtnog slučaja uslijed nezgode, korisnici osiguranja ili zakonski nasljednici prijavljuju osigurani slučaj. Uz prijavu smrtnog slučaja potrebno je dostaviti smrtni list, pravomoćno rješenje o nasljeđivanju, dokaz o srodstvu, otpusno pismo iz bolnice, nalaz mrtvozornika ili obdukcijski nalaz.

* Polja označena zvjezdicom obavezno popuniti

Podaci o ugovaratelju osiguranja

Podaci o osiguraniku

Podaci o osiguranom slučaju

Razdoblje valjanosti ski pass-a



Isplata naknade

Dokumentacija neophodna za prijavu osiguranog slučaja:
  1. Nezgodan slučaj (nezgoda): pismena prijava, polica osiguranja, medicinska dokumentacija, original računi / potvrde medicinskog tretmana, potvrda nadležnog tijela.
  2. Bolest: pismena prijava, polica osiguranja, medicinska dokumentacija original računi / potvrde medicinskog tretmana.
  3. Nošenje gipsa: pismena prijava, polica osiguranja, medicinska dokumentacija.
  4. Neiskorišteni ski pass: pismena prijava, polica osiguaranja, medicinska dokumentacija, original ski pass.
  5. Osiguranje otkaza putovanja: pismena prijava, polica osiguranja, uplatnica i ugovor o aranžmanu, pismena potvrda turističke agencije o otkazu putovanja, potvrda turističke agencije o ustegnutom iznosu, medicinska i ostala dokumentacija
  6. Automobilska asistencija: pismena prijava, polica osiguranja, preslika prometne i vozačke dozvole, dokumentacija i original računi vezani uz troškove.
  7. Trajni gubitak ili kašnjenje prtljage: pismena prijava, polica osiguranja, putnička karta i prtljažni list, pismo reklamacije prema zrakoplovnoj kompaniji, "lost&found" zapisnik, potvdra o gubitku ili kašnjenju prtljage od zrakoplovnog prijevoznika.
Punomoć osiguravatelju i izjava za isplatu naknade

Ovlašćujem liječnika i zdravstvene ustanove kod kojih se liječim ili sam se liječio, da Europ Assistance ili Generali osiguranju d.d. Zagreb daju na uvid i predaju dokaze i podatke koji se odnose na moje zdravstveno stanje i liječenje (liječničke nalaze, povijesti bolesti, otpusna pisma i sl.) i oslobađam ih obveza čuvanja porofesionalne tajne. Ovlašćujem Generali osiguranje d.d. da od svih državnih organa, ustanova, sudova (MUP, sudovi, inspektori, liječničke ordinacije i sl.) traži i ima pravo uvida u dokumentaciju sadržanu u spisima koji se vode kod tih subjekata u svezi s prijavljenim osiguranim slučajem.

Potvrđujem da sam na sva pitanja u obrascu odgovorio potpuno i istinito.

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam
Chat s agentom