Osiguranje robe u prijevozu

Uputstva
On-line formular

Prijava štete na robi u prijevozu putem download obrasca ili putem on-line obrasca za prijavu štete može se izvršiti ukoliko se dogodio štetni događaj (uništenje, oštećenje ili potupni gubitak predmeta prijevoza sukladno uvjetima osiguranja koji čine sastavni dio vaše police), a vi imate u Generali osiguranju d.d. ugovorenu:

  • policu osiguranja odgovornosti prijevoznika za robu u domaćem ili međunarodnom prijevozu
  • ili osiguranje robe u prijevozu (cargo osiguranje).

Ističemo kako je prijava u vidu ispunjavanja download obrasca ili on-line obrasca samo prvi korak u obradi predmetnog odštetnog zahtjeva, te je istom potrebno priložiti dokumentaciju kao i svu ostalu dokumentaciju koja se pokaže potrebnom tijekom obrade Vašeg odštetnog zahtjeva:

  • a) Kopija računa ili drugi dokaz o vrijednosti robe / popis robe
  • b) Kopija prijevozne isprave
  • c) Zapisnik o utvrđivanju štete
  • d) Kompletnu prepisku koja se odnosi na nastalu štetu
  • e) Protestno pismo prijevozniku
  • f) Ponuda cijene za trošak popravka
  • g) Račun za ukupan iznos štete
  • h) Policijski zapisnik

Prijavu štete potrebno je izvršiti odmah po nastanku štetnog događaja (u roku 3 dana) radi pravodobne procjene štete na robi od strane osiguravatelja. Robu na kojoj je nastala šteta treba sačuvati do procjene i izvida osiguratelja (osim u iznimnim situacijama kada to iz opravdanih razloga nije moguće, ali u tom slučaju potrebno je izvijestiti osiguratelja o svojoj namjeri uništenja ili zbrinjavanja uništenja robe u prijevozu na kojoj je nastupila šteta).

Po zaprimanju Vaše prijave, pristupiti ćemo daljnjoj obradi predmetnog odštetnog zahtjeva te Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Obrazac za prijavu - download

* Polja označena zvjezdicom obavezno popuniti

Podaci o prijevozu

Podaci o šteti na robi







Podaci o robi



Za bržu obradu vaše štete, molimo priložite slijedeće dokumente:
  1. Kopija računa ili drugi dokaz o vrijednosti robe / popis robe
  2. Kopija prijevozne isprave
  3. Zapisnik o utvrđivanju štete
  4. Kompletnu prepisku koja se odnosi na nastalu štetu
  5. Protestno pismo prijevozniku
  6. Ponuda cijene za trošak popravka
  7. Račun za ukupan iznos štete
  8. Policijski zapisnik

Potvrđujem da sam na sva pitanja u obrascu odgovorio potpuno i istinito.

Potrebno je dostaviti svu potrebnu dokumentaciju kao i primjerak potpisane i pečatom ovjerene prijave štete na robi u prijevozu poštom na našu adresu Generali osiguranje d.d., Ulica grada Vukovara 284, 10 000 Zagreb.

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam
Chat s agentom