Auto odgovornost

Postupak u slučaju nastanka štetnog događaja (za oštećene od strane osiguranika Generali osiguranja d.d.)

U slučaju nastanka prometne nesreće (sudar s drugim vozilom) sudionici prometne nesreće s manjom materijalnom štetom na vozilima (Prema odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama "manja materijalna šteta u prometnoj nezgodi" je šteta nastala na objektima i na vozilima na kojima nisu oštećeni vitalni dijelovi za upravljanje i zaustavljanje, a vozila se mogu samostalno kretati na cesti) obvezni su ukloniti vozila s kolnika radi omogućavanja nesmetanog odvijanja prometa. (ukoliko je moguće fotografirati položaj vozila prije uklanjanja istih s prometnice). Nadalje, potrebno je s drugim sudionikom ispuniti Europsko izvješće o nezgodi (dobiva ga svaki osiguranik prilikom ugovaranja police AO). Europsko izvješće služi utvrđivanju činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignut dogovor glede odgovornosti za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje odgovornost. Savjetujemo vam da u slučaju nesuglasica vezanih uz odgovornost za nastanak prometne nezgode, kao i u slučaju kada sami mislite da je to potrebno, pozovete nadležnu postaju prometne policije (tel. broj 192).

Kod nastanka prometne nezgode s većom materijalnom štetom (Prema odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama "veća materijalna šteta je ona kod koje vozila imaju oštećene vitalne dijelove za upravljanje i zaustavljanje, a vozila se ne mogu samostalno kretati po prometnici), a pogotovo kad ima ozlijeđenih ili smrtno stradalih učesnika, potrebno je obvezno pozvati nadležnu postaju policije (tel. broj 192).

Postupak prijave štete nastale na vozilu po AO polici osiguranika Generali osiguranja d.d.

Za prijavu štete potrebni su slijedeći dokumenti:

  • prometna dozvola
  • vozačka dozvola
  • EI (Europsko izvješće o prometnoj nezgodi) ili
  • zapisnik o alkotestiranju/potvrda ili zapisnik policije

Generali osiguranje d.d. nudi mogućnosti prijave AO štete na ove načine:

  • e-mailom
  • faksom
  • osobno

E-mailom šaljete navedene dokumente i detaljno popunjeni obrazac Prijave i odštetni zahtjev iz osiguranja AO štete na e-mail adresu stete.hr@generali.com. Slijedeći upute na stranci molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac i pristupite vozilom na procjenu štete. Vama najbliži ured za obavljanje procjene naći ćete ovdje.

Faksom šaljete navedene dokumente i detaljno popunjeni obrazac obrazac Prijave i odštetni zahtjev iz osiguranja AO štete na broj telefaksa vama najbliže Regionalne Direkcije. Slijedeći upute na stranci molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac i pristupite vozilom na procjenu štete. Vama najbliži ured za obavljanje prijave i procjene naći ćete ovdje.

Osobno u vama najbližem uredu. Slijedeći upute na stranci molimo da detaljno ispunite priloženi obrazac obrazac Prijave i odštetni zahtjev iz osiguranja AO štete i pristupite vozilom na procjenu štete. Vama najbliži ured za obavljanje procjene naći ćete ovdje.

Napominjemo da oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do trenutka prijave štete osiguratelju i procjene štete na vozilu.

Informacije podnositelju odštetnog zahtjeva

Sukladno odredbi čl. 12. ZOOP dužni smo u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva utvrditi osnovanost i visinu toga zahtjeva te Vam dostaviti:

  1. obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
  2. utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

U slučaju nemogućnosti utvrđenja visine konačnog iznosa štete, dužni smo Vam isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam u roku od 60 dana od dana zaprimanja odštetnog zahtjeva.
U slučaju neimovinske štete imate pravo priložiti nalaz i mišljenje neovisnog vještaka kojeg ste osobno izabrali.
Osim navedenog imate pravo kao zainteresirana osoba u skladu s čl. 378. Zakona o osiguranju podnijeti prigovor na kojeg smo Vam dužni pisano odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog.
Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje a kako bi ubrzali rješavanje istog.
Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a Generali osiguranje d.d. istu nije u mogućnosti pribaviti, pozvat ćemo Vas na dostavu tražene dokumentacije kako bismo bili u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev.

Obrazac za prijavu - download

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam