Dobrovoljno zdravstveno osiguranje

Dopunsko zdravstveno osiguranje: kada je zdravlje u pitanju, budite 100% pokriveni!

Ako ne želite biti djelomično zdravi, zašto biste bili samo djelomično zdravstveno pokriveni?

Generali dopunsko zdravstveno osiguranje pokriva Vam bez ograničenja na godišnji iznos troškove: participacije u sustavu javnog zdravstva Republike Hrvatske, lijekova s osnovne (A) i lijekova s dopunske (B) liste lijekova. Korisna prednost je i što jedino Generali isplacuje povrat 15% godišnje premije dopunskog zdravstvenog osiguranja, ako niste koristili osigurateljno pokrice.

Kombinirajte Generali dopunsko zdravstveno osiguranje s dodatnim pokrićima za cjelovitu skrb i njegu tijekom liječenja i budite 100% pokriveni kada je zdravlje u pitanju. Zdrav kao lav!

Dopunsko zdravstveno osiguranje vrsta je dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja koje je kreirano kako bi Vas zaštitilo od troškova participacije do pune cijene usluga u ustanovama javnog zdravstva Republike Hrvatske.

Tako praktično! Plati Generali iskaznicom dopunskog zdravstvenog osiguranja

Koristite Generali iskaznicu dopunskog zdravstvenog osiguranja kao sredstvo plaćanja participacije u:

  1. Primarnoj zdravstvenoj zaštiti koja obuhvaća obiteljsku (opću) medicinu, dentalnu medicinu, ginekologiju i izdavanje lijeka s osnovne (A) liste po receptu.
  2. U ugovornim ustanovama Generali osiguranja. Popis ugovornih ustanova nalazi se ovdje.

Sve ostale troškove, koji nastanu van ugovornih ustanova Generali osiguranja, osiguranici i dalje snose sami te naknadu štete ostvaruju po principu refundacije. Za sve račune veće od 100 kn i dalje postoji mogućnost da se zatraži izravno plaćanje prema instituciji koja je izdala račun, osim za lijekove s B liste i sva dentalna i druga pomagala.

Zašto participacija?

Participacija se odnosi na sve zdravstvene usluge u kojima ste, prema Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju, obvezni sudjelovati.

Kako ostvariti refundaciju?

Pravo na iznos participacije ostvarujete po principu refundacije. Popunite  obrazac za prijavu štete zajedno sa originalima računa izdanim na Vaše ime pošaljite poštom ili dostavite u Vama najbližu poslovnicu Generali osiguranja. Troškove refundiramo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije za 14 dana, izravno na bankovni račun koji ste odredili.

NOVOST: premija prilagođena pristupnoj dobi osigurava Vam pokriće bez ograničenja

Pristupna dob
(godine)
18-40 41-60 61-65
Iznos mjesečne premije
(u HRK)
63,00 70,00 90,00
Iznos godišnje premije
(u HRK)
756,00 840,00 1.080,00

Dobro je znati:

  • Odobravamo 5% popusta na jednokratnu uplatu godišnje premije.
  • Ugovor o osiguranju sklapa se na trajanje jedne godine ili do otkaza.
  • Osigurati se mogu osobe od 18 do 65 godina, koje imaju status osiguranika u obveznom zdravstvenom osiguranju, prema Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju.

Dodatna pokrića uz Dopunsko zdravstveno osiguranje

Za uspješan oporavak potrebno je i osjećati se dobro. U skrbi za Vašu dobrobit, Generali Vam nudi inovativna osigurateljna rješenja u vidu dodatnih pokrića, trudeći se uvijek pružiti Vam više. Dobro je znati da imate nekoga tko skrbi o Vama.

I. KUĆNA NJEGA: za 8 HRK mjesečno
Kućna njega nakon nezgode ili bolesti
Psihološka pomoć nakon nezgode
Posjet bliske osobe
Drugo liječničko mišljenje

II. DNEVNA NAKNADA ZA LIJEČENJE U BOLNICI
Dnevna naknada za liječenje u bolnici kao posljedice nesretnog slučaja ili bolesti

I. KUĆNA NJEGA: za 8 HRK mjesečno

Kućna njega nakon nezgode ili bolesti

Uz Generali osiguranje niste sami: ako u slučaju posljedica nezgode ili bolesti niste sposobni samostalno obavljati osnovne kućanske aktivnosti, niti ih može preuzeti neka druga osoba koja živi u istom kućanstvu – slobodno nam prepustite brigu o Vašem domu i obiteljskim obvezama!

Vaš ćemo dom održati besprijekornim, rado Vam pomažući u čišćenju, pranju i glačanju rublja te drugim kućanskim poslovima u trajanju i do četiri sata dnevno.

Pouzdano ćemo brinuti o Vašim mališanima i kućnim ljubimcima, kao i o nabavci namirnica, a na Vama je samo napisati popis i mi odmah krećemo u kupnju.

Za Vaš uspješan oporavak Generali će organizirati uslugu kućne njege i snositi troškove do 7.500 kn, koji vrijede za oporavak u mjestu stanovanja osiguranika u RH.

Uslugu kućne njege aktivirajte kontaktirajući centar za pomoć Europ Assistance, partnera Generali osiguranja, na dežurni telefonski broj 01/ 4600 470 koji Vam je na raspolaganju 00-24 h.

Psihološka pomoć nakon nezgode

U razdoblju oporavka nakon nezgode izazov je suočiti se s povratkom u životnu svakodnevicu. Za lakše prevladavanje značajnih životnih promjena pružamo Vam telefonsku uslugu jednokratne psihološke pomoći stručne osobe. Potrebno je prethodno najaviti se kontaktirajući  centar za pomoć Europ Assistance, partnera Generali osiguranja, na dežurni telefonski broj 01/ 4600 470 (00-24 h), kako biste dogovorili odgovarajući termin i čuli koristan savjet.

Posjet bliske osobe

U Generaliju razumijemo kako je podrška bližnjeg u teškim trenucima neprocjenjiva. Zato ćemo organizirati i snositi troškove posjeta jedne osiguraniku bliske osobe (roditelja, djeteta, supružnika, brata ili sestre osiguranika) i njezina smještaja do najviše 3 noćenja, za posjete unutar RH u iznosu do 4.500 kn u slučaju ako je stanje osiguranika nakon nesretnog slučaja takvo da zahtijeva stacionarno liječenje (hospitalizaciju) duže od 72 sata.

Drugo liječničko mišljenje

Za uspješan oporavak od ozljeda uzrokovanih nesretnim slučajem, nužnog daljnjeg liječenja osiguranika i/ili operativnog zahvata - dobro je zatražiti i drugo liječničko mišljenje.

Na zahtjev osiguranika ili njemu bliskih osoba, Generali će organizirati i  snositi troškove do 7.500 kn za:

  • ishođenje drugog liječničkog mišljenja liječnika specijalista za pojedinu vrstu ozljeda i propisani medicinski tretman;
  • prijevoz i smještaj osiguranika u skladu s medicinskim zahtjevima i zdravstvenim stanjem osiguranika;
  • medicinske troškove, preglede i dijagnostičke nalaza osiguranika vezane uz ishođenje drugog liječničkog mišljenja.

II. DNEVNA NAKNADA ZA LIJEČENJE U BOLNICI

Dnevna naknada za liječenje u bolnici kao posljedice nesretnog slučaja ili bolesti

U slučaju duljeg razdoblja oporavka od nezgode ili bolesti, pružamo Vam mogućnost ugovaranja naknade za svaki dan hospitalizacije - u trajanju od najmanje 3 do najviše 200 dana.

Mjesečna premija u KNDnevna naknada u KN
7,50 50,00
15,00 100,00
22,50 150,00
30,00 200,00

Informacije i suglasnost za kolačiće (en. Cookies) – www.generali.hr, web stranica Generali osiguranja d.d., koristi vlastite tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana (tehničke i profiliranje) kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja web stranice i pružila usluga u skladu s Vašim željama. Nastavkom pregleda web stranice www.generali.hr slažete se s korištenjem kolačića. Ako želite saznati više ili povući pristanak za sve ili neke od tih kolačića pročitajte našu Politiku prikupljanja kolačića.

Prihvaćam