Otkrivamo Vam nove prilike!
AO paketi
Kako bi vožnja do odredišta protekla što ugodnije, ne opterećujte se brigom što činiti u slučaju raznih neprilika na putu. Za brz nastavak putovanja i siguran dolazak na odredište, potrebno je samo odabrati odgovarajući paket iz atraktivne ponude dopunskih osiguranja i ugovoriti ga uz policu Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo.
Paket CARE
Kombinacija temeljnih pokrića u slučaju nezgode na putu:
• Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja za sve osobe u vozilu uz svote osiguranja po osobi 5.308,91 EUR za smrt i 10.617,82 EUR za trajni invaliditet; Automobilska asistencija HR paket. Za brz nastavak putovanja nazovite Generali centar za pomoć na +385 1 4600 420, 0-24 h.
Kontaktirajte nas
Paket CARE+
Prošireni paket koji, uz provjerena osigurateljna pokrića CARE paketa, dodatno štiti Vaš AO bonus i u slučaju štete. Poželjno je svakako proučiti i ugovoriti prije odlaska na put!
• Osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000,00 HRK/5.308,91 EUR za slučaj smrti te 80.000,00 HRK/10.617,82 EUR za slučaj trajnog invaliditeta
• Osiguranje automobilske asistencije HR ili EUROPA paket po Vašem izboru
• Auto Bonus Protektor za zadržavanje stečenog bonusa na polici obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti u slučaju štete
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
Paket SUPER CARE
Uključuje ultimativnu kombinaciju paketa CARE+ i usluge Drugi Auto ORYX Asistencije u slučaju kada zbog oštećenja vozila nastavak putovanja više nije moguć.
• Osiguranje automobilske asistencije HR ili EUROPA paket po Vašem izboru; Bonus protektor; Drugi auto (5 dana).
• Usluga Drugi Auto ORYX Asistencije:
Generali osiguranje Vam u slučaju prometne nezgode omogućuje korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po Vašoj polici Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo i popravka vozila u servisu.
U slučaju prometne nezgode odmah nakon prijave štete Generali osiguranju nazovite i kontaktni centar Generali osiguranja i ORYX Asistencije na broj telefona 0800-5009, 0-24 h, koji će Vam organizirati dostavu zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.
Zamjenskim vozilom možete se koristiti do 5 dana. Po isteku razdoblja korištenja zamjenskog vozila nazovite kontaktni centar Generali osiguranja i ORYX Asistencije koji će organizirati preuzimanje vozila na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj.
Prednosti usluge Drugi Auto ORYX Asistencije su što je možete iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete Generali osiguranju: bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno jeste li krivac ili oštećenik.
Generali osiguranje želi Vam sretnu i sigurnu vožnju!
Kontakt brojevi
- Broj telefona Generali centra za pomoć za uslugu autoasistencije: +385 1 4600 420
- Besplatni broj telefona zajedničkog Kontakt centra Generali osiguranja i ORYX Asistencije za uslugu Drugi Auto: 0800-5009