Informacija o podnošenju pritužbe i prigovora
Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena Društvu od strane Klijenta, koju je Klijent podnio na rad Društva, uključujući i izjave nezadovoljstva upućene Društvu u okviru postupka obrade odštetnih zahtjeva.
Prigovor je izjava nezadovoljstva upućena Društvu od strane oštećenika u okviru postupka obrade odštetnih zahtjeva.
Podnositelj pritužbe može biti osiguranik, ugovaratelj osiguranja ili korisnik iz ugovora o osiguranju.
Podnositelj prigovora može biti oštećenik u postupku rješavanja odštetnih zahtjeva iz izvanugovorne odgovornosti za štetu.
Pritužbe se podnose pisanim putem na:
- na adresu Generali osiguranje d.d., Slavonska avenija 1B, 10000 Zagreb;
- elektroničkom poštom na info.hr@generali.com;
- osobno u poslovnici Društva uz potvrdu o zaprimanju pritužbe;
- putem on-line obrasca na Internet stranici Društva.
Pritužba odnosno prigovor treba sadržavati:
- ime, prezime i adresu podnositelja pritužbe/prigovora ili njegovog zakonskog zastupnika;
- tvrtku i sjedište pravne osobe (kada pritužbu/prigovor podnosi osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe);
- razloge podnošenja pritužbe/prigovora;
- zahtjeve podnositelja pritužbe/prigovora;
- dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe/prigovora kada ih je moguće priložiti, uključujući isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužba/prigovor podnosi;
- datum podnošenja i potpis podnositelja pritužbe/prigovora ili njegovog zakonskog zastupnika;
- punomoć za zastupanje, kada je pritužba/prigovor podnesen po punomoćniku.
Osiguratelj je dužan u pisanom obliku odgovoriti na pritužbu i prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe odnosno prigovora.