Naša misija, vizija i vrijednosti
Naša vizija
Our purpose is to actively protect and enhance people’ s lives
- Actively: Igramo proaktivnu i vodeću ulogu u poboljšanju života ljudi kroz osiguranje.
- Protect: Predani smo samoj srži osiguranja - upravljanju i ublažavanju rizika pojedinaca i institucija.
- Enhance: Generali je također predan stvaranju vrijednosti.
- People: Duboko nam je stalo do naših klijenata, te budućnosti i života naših ljudi.
- Lives: U konačnici, imamo utjecaj na kvalitetu života ljudi: blagostanje, sigurnost, savjeti i usluga - ključni su za dugoročno poboljšanje odabranog životnog stila ljudi.
Naša misija
Our mission is to be the first choice by delivering relevant and accessible insurance solutions
- First choice: Logičan i prirodan postupak koji potvrđuje najbolju ponudu na tržištu temeljenu na jasnim prednostima i pogodnostima.
- Delivering: Osiguravamo postignuća težnjom prema najboljoj izvedbi.
- Relevant: Predviđanje ili ispunjavanje stvarne životne potrebe ili mogućnosti, prilagođeno lokalnim i osobnim potrebama i navikama, percipira se kao vrijednost.
- Accessible: Jednostavno, prije svega, i lako za pronaći, razumjeti i koristiti; uvijek na raspolaganju, po konkurentnoj vrijednosti za novac.
- Insurance Solutions: Cilj nam je ponuditi i oblikovati jasnu kombinaciju zaštite, savjeta i usluge.
Naše vrijednosti
Deliver on the promise
Sklapamo dugoročni ugovor međusobnog povjerenja s našim ljudima, klijentima i dionicima; smisao cjelokupnog našeg rada je u poboljšanju života naših klijenata.
Obvezujemo se disciplinom i integritetom kako bismo ostvarili ovo obećanje i utjecali u sklopu dugotrajnog odnosa.
Value our people
Cijenimo naše ljude, potičemo raznolikost i investiramo u kontinuirano učenje i razvoj stvaranjem transparentnog, povezanog i pristupačnog radnog okruženja. Razvoj naših ljudi će osigurati dugoročnu budućnost naše tvrtke.
Live the community
Ponosni smo što pripadamo globalnoj Grupi sa snažnim, održivim i dugotrajnim odnosima na svim tržištima na kojima poslujemo. Naša tržišta su naši domovi.
Be open
Mi smo znatiželjni, pristupačni i osnaženi ljudi s otvorenim i raznolikim stavovima koji žele gledati na stvari iz drugačije perspektive.