Generali osiguranje pokreće SME EnterPRIZE natječaj u održivosti
- Počinju prijave na SME EnterPRIZE natječaj za klijente Generali osiguranja kojim se promovira održivost u poslovanju malih i srednjih poduzetnika
- Pobjednici natječaja dobivaju nagradu u iznosu od 30.000 kuna, u svakoj kategoriji
- Mali i srednji poduzetnici mogu se prijaviti u tri kategorije: dobrobit zaposlenika, okoliš i zajednica
Zagreb – Generali osiguranje d.d. u Hrvatskoj organizira natječaj SME EnterPRIZE usmjeren vlastitim klijentima u segmentu malog i srednjeg poduzetništva, s ciljem promoviranja usvajanja održivih poslovnih modela i poticanja javnog komuniciranja o temama održivog poslovanja. Prijave na natječaj počinju već danas putem namijenjenog obrasca na web stranici https://www.generali.hr/sme-enterprize i traju do 5. lipnja 2022.
SME EnterPRIZE strateška je inicijativa Generali Grupe posvećena europskom malom i srednjem poduzetništvu kao temelju europskog gospodarstva i jednom od glavnih pokretača održive tranzicije. Ugrađena u strateški plan „Lifetime Partner 24: Poticanje rasta“, inicijativa SME EnterPRIZE promiče zeleniju i uključiviju ekonomiju u skladu s Europskim zelenim planom i inicijativom Next Generation EU. Održivost predstavlja mogućnost za rast malih i srednjih poduzeća, zaključak je Bijele knjige SME EnterPRIZE, koju je pripremila škola za menadžment SDA Bocconi School u suradnji s Generalijem, pokazujući pozitivan odnos između održivosti i financijskih performansi malih i srednjih poduzeća jer održiva ponašanja mogu osigurati ključne resurse i prilike.
Pokrenuta 2021. povodom obilježavanja Generalijeve 190. obljetnice, ove godine SME EnterPRIZE vraća se u svojem drugom izdanju u više europskih zemalja, od kojih premijerno i u Hrvatskoj. Na natječaj se mogu prijaviti mala i srednja poduzeća iz Hrvatske, klijenti Generali osiguranja, koja će svojim projektima održivosti u poslovanju konkurirati u čak tri kategorije: dobrobit zaposlenika, okoliš i zajednica. Osim poticanja održivosti u poslovanju, Generali nagrađuje pobjednika svake kategorije u iznosu od 30.000 kuna bruto, a poslovnim paketom godišnjeg putnog zdravstvenog osiguranja i menadžerskog osiguranja od nezgode do 15.000 kn bruto ili ekvivalentnom nagradom, drugoplasirane projekte svake kategorije.
Predsjednik Uprave Generali osiguranja Mario Carini izjavio je: „Održivost je začetnik novog strateškog plana Generali Grupe „Lifetime Partner 24: Poticanje rasta“, što znači da održivost oblikuje način na koji donosimo sve odluke. Nastavljamo i dalje biti odgovorni kao osiguravatelj, investitor i poslodavac, kako bismo dodatno učvrstili našu ulogu Lifetime partnera našim klijentima. Pokretanjem inicijative SME EnterPRIZE želimo potaknuti komunikaciju s dionicima na temu održivosti u poslovanju, i osobito dati glas tzv. Herojima održivosti, poduzetnicima koji su implementirali značajne inicijative održivosti u svoje poslovne aktivnosti, predstavljajući time inspirativni primjer za druge poduzetnike i djelujući kao ambasadori održivosti.“
Prijave na natječaj za malo i srednje poduzetništvo SME EnterPRIZE traju u razdoblju 2. svibnja do 5. lipnja 2022., a kategorije izgledaju ovako:
- Dobrobit zaposlenika: Mala i srednja poduzeća koja su poboljšala dobrobit zaposlenika i njihovih obitelji (npr. dopunska zdravstvena zaštita, ravnoteža između poslovnog i privatnog života, sigurnost na radnom mjestu i edukacija, programi kojima se osiguravaju jednake prilike za zapošljavanje; jednaki roditeljski dopust za muškarce/žene; organizacija radionica/tečajeva s ciljem poboljšanja vještina zaposlenika; financiranje programa cjeloživotnog učenja; druge posebne mjere/programi namijenjeni zaposlenicima i/ili njihovim obiteljima).
- Okoliš: Mala i srednja poduzeća koja imaju pozitivan utjecaj na okoliš (npr. smanjenje potrošnje energije, recikliranje i sanacija sirovina, prakse kružnog gospodarstva, novi načini proizvodnje koji stvaraju manje otpada ili ponovno upotrebljavaju iskorištene materijale; upotreba novih vrsta materijala; razvoj tehnologija koje štede energiju, smanjenje emisija CO2 i izbjegavanje nepotrebnog bacanja hrane; usvajanje novih poljoprivrednih praksi s naglaskom na bolju zaštitu biološke raznolikosti i tla itd.).
- Zajednica: Mala i srednja poduzeća koja imaju pozitivan utjecaj na okolinu u kojoj djeluju i na svoje zajednice (npr. doprinose organizacijama ili projektima zajednice, volontiranje zaposlenika, zapošljavanje/ osnaživanje osoba u nepovoljnom položaju, uključenost osoba s invaliditetom u zajednicu; zapošljavanje lokalnih radnika i dobavljača; uključenost zajednice u situacijama kada poslovanje negativno utječe na zajednicu; potpora razvoju kojim upravlja zajednica; financiranje programa učenja za lokalno stanovništvo ili programa za dokvalifikaciju ili prekvalifikaciju lokalnih radnika itd.).
Pobjednike svake kategorije - Heroje održivosti - odredit će žiri, kojeg čine istaknuti stručnjaci iz akademske zajednice, medijski djelatnici i poduzetnici, a dodjela nagrada održat će se u Zagrebu rujnu 2022. na prigodnoj smotri finalista. Najbolje održiva poduzetnička praksa iz Hrvatske, koju će između pobjednika kategorija odabrati međunarodni znanstveni odbor - koji također okuplja stručnjake iz akademske zajednice, ustanova i gospodarstva - bit će predstavljena u nazočnosti europskih institucija na međunarodnoj smotri Heroja održivosti, koja će se održati u Bruxellesu u listopadu 2022.
# # #
O GENERALIJU
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom od 75,8 milijardi eura u 2021. godini. S više od 75 000 zaposlenika i 67 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi. Predanost održivosti jedan je od pokretača strategije Generali Grupe, koja je nadahnuta ambicijom da svojim klijentima bude Lifetime/ životni partner i nudi inovativna i prilagođena rješenja.