Priopćenje za medije

Vrijeme čitanja: 5 min

Priopćenja za medije

Generali predstavlja drugo izdanje inicijative SME EnterPRIZE i očekuje ključne rezultate ankete provedene na 1000 malih i srednjih poduzeća

  • Anketa koju je provelo sveučilište Bocconi pokazala je da se broj malih i srednjih poduzeća koja su prihvatila okolišni, socijalni i upravljački akcijski plan (ESG) povećao, dok se broj malih i srednjih poduzeća koja ne provode taj plan udvostručio
  • Prepreke s kojima se europska mala i srednja poduzeća suočavaju uključuju poteškoće u pristupanju održivom financiranju i javnim poticajima, kao i manjak potražnje za održivim proizvodima i uslugama
  • Generali će istražiti te teme 26. listopada na drugom izdanju inicijative SME EnterPRIZE i otkrit će sve rezultate ankete sveučilišta Bocconi uključene u Bijelu knjigu te objaviti „Heroje održivosti” malih i srednjih poduzeća za 2022.

Bruxelles – Generali očekuje ključna saznanja ankete u kojoj je sudjelovalo 1000 malih i srednjih poduzeća diljem Europe. Potpuni rezultati ankete podijelit će se povodom drugog izdanja inicijative SME EnterPRIZE ovog listopada, putem Bijele knjige koju objavljuje sveučilište Bocconi. SME EnterPRIZE je Generalijev vodeći projekt usredotočen na promicanje kulture održivosti među europskim malim i srednjim poduzećima. Cilj mu je inspirirati mala i srednja poduzeća da razvijaju održive poslovne modele i potaknuti raspravu na tu temu, istovremeno imajući na umu da poduzetnici mogu postati inspirativan model koji drugi mogu slijediti.


 

Anketom je otkriveno da je oko 25 posto vlasnika i voditelja malih i srednjih poduzeća izjavilo da su počeli provoditi plan za poboljšanje načina na koji posluju kako bi bili okolišno i društveno odgovorniji. To je u usporedbi sa samo 14 posto prije dvije godine. Međutim, više od 40 posto ispitanika izjavilo je da uopće nema plan održivosti, što je porast u odnosu na 20 posto od prije dvije godine, usprkos tome što rezultati ankete upućuju na to da je provedba okolišne i društvene poslovne strategije rezultirala većim zadovoljstvom klijenata, boljim ugledom, većom učinkovitošću te čak i povećanjem udjela na tržištu. Mala i srednja poduzeća traže da ih se podrži u njihovom održivom prijelazu pristupom održivim financijama, javnim poticajima za mala i srednja poduzeća i jačom promocijom kako bi se potaknula potražnja za održivim proizvodima i uslugama.

Glavni izvršni direktor Generali Grupe Philippe Donnet izjavio je: „Naša je anketa pokazala da postoji snažan poslovni razlog za dobre okolišne i društvene prakse. Osiguravajuće i financijske industrije mogu pomoći boljim pristupom financiranju održivih inicijativa, što je prilika da se Europa još više međusobno približi. Europska mala i srednja poduzeća ključ su održivog oporavka i veselimo se što ćemo ovog listopada javno odati priznanje vođama u provođenju održivih poslovnih metoda. Oni će biti primjer za sve diljem Europe.”


 

Pokretanje ovogodišnjeg izdanja potaknut će početak procesa odabira malih i srednjih poduzeća u svih 9 zemalja koje sudjeluju u programu: Austrija, Hrvatska, Češka, Francuska, Njemačka, Mađarska, Italija, Portugal i Španjolska. Nezavisni žiri znanstvenog odbora visoke razine zatim će odabrati „Heroje održivosti”, koji će se objaviti na ceremoniji u Bruxellesu 26. listopada. „Heroji održivosti” poduzetnici su koji su proveli značajne inicijative održivosti u svojim poslovnim aktivnostima koje mogu postati inspirativan model njihovim kolegama poduzetnicima, a oni sami mogu postati ambasadori održivosti. Inicijativa ističe najbolje prakse u tri kategorije: dobrobit, okoliš i zajednica.

Prošlogodišnja inauguralna nagrada Generalijeve inicijative SME EnterPRIZE „Heroji održivosti” odabrana je u konkurenciji od više od 6000 malih i srednjih poduzeća, uključujući mađarskog proizvođača biljnog ulja s inovativnom politikom nulte stope otpada, ekološki hotel u Austriji s niskim razinama emisije ugljika, talijansku organsku farmu s iznimnim pristupom prema dobrobiti zaposlenika te tekstilno poduzeće u Španjolskoj koje podržava mlade koji se suočavaju s rizikom društvene isključenosti.


 

Generali će također predstaviti Bijelu knjigu sveučilišta Bocconi u kojoj se istražuje napredak koji su europska mala i srednja poduzeća postigla u izgradnji održivog poslovanja, izazove s kojima se suočavaju te što šire politike i financijske zajednice mogu učiniti da pomognu.

Dodatne informacije možete pronaći na https://www.sme-enterprize.com/.

#             #             #

GENERALI GRUPA

Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom od 75,8 milijardi eura u 2021. godini. S više od 75 000 zaposlenika i 67 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski tržišni položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi. Predanost održivosti jedan je od pokretača strategije Generali Grupe, koja je nadahnuta ambicijom da svojim klijentima bude Lifetime partner kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, vrhunsko korisničko iskustvo i svoje digitalizirane globalne distribucijske sposobnosti. Grupa je u potpunosti ugradila održivost u sve strateške odluke, s ciljem stvaranja vrijednosti za sve dionike gradeći pravednije i otpornije društvo.