Generali pokreće Generali Vitality u Francuskoj
·Pokretanje inovativnog zdravstvenog i wellness programa za djelatnike korporativnih klijenata u Francuskoj
·Generali je prvi osiguravatelj i ekskluzivni pružatelj usluga Vitality programa u kontinentalnoj Europi
(Trst/ Pariz) Generali Vitality stiže u Francusku, nakon uspješnog pokretanja ovog osigurateljnog programa u Njemačkoj u srpnju 2016. U Francuskoj, Generali Vitality je posebno dizajniran kao dragovoljni dio uz ugovor zdravstvenog osiguranja, predviđen za korporativne klijente. Generali Vitality je znanstveno utemeljen wellness program kojim se nagrađuju korisnici za zdrav životni stil, te ima za cilj poboljšati zdravlje i opću dobrobit zaposlenika, što dokazano ima pozitivan utjecaj na njihov angažman i produktivnost.
Gian Paolo Meloncelli, Direktor Stateškog i poslovnog razvoja Generali Grupe komentirao je: "Iznimno smo ponosni što preuzimamo vodstvo u uvođenju programa koji donosi specifično korisničko iskustvo na europskom tržištu osiguranja. Generali Vitality je jedinstveno rješenje za sve naše klijente koji žele poboljšati svoje zdravlje promjenom vlastitog stila života. Nadovezujući se na veliki uspjeh Generali Vitality-a na njemačkom tržištu, jako smo uzbuđeni zbog pokretanja programa u Francuskoj, uz posebno prilagođavanje modela, u suradnji s iznimnim partnerima. Ovo je još jedan važan korak koji potvrđuje sposobnost naše Grupe za isporukom inovativnih rješenja, koja poboljšavaju živote naših klijenata."
Yanick Philippon, član Izvršnog odbora Generali Francuske, rekao je: "Uvođenjem Generali Vitality programa za naše korporativne klijente, Generali Francuska nudi inovativna rješenja za problematiku vezanu uz dobrobit zaposlenika i prevenciju psihosocijalnih rizika na radnom mjestu. Promicanje zdravog načina života i smanjenja stresa na radnom mjestu je prioritet programa Generali Vitality. Program pomaže tvrtkama da se brinu za svoje zaposlenike osiguravajući im visoke opće zdravstvene standarde, kao i poboljšanje produktivnosti na radnom mjestu. Istovremeno pomaže zaposlenicima da razumiju više o značaju cjelovitog zdravlja."
Generali Vitality program ima za cilj motivirati naše klijente da posvete pažnju zdravom načinu života kako bi se osjećali bolje. Vitality, kojeg je osnovala kompanija Discovery, ima uspješne rezultate u postizanju održivih zdravstvenih poboljšanja na raznim tržištima širom svijeta već skoro 20 godina. Program se temelji na opsežnim kliničkim, aktuarskim i bihevioralnim podacima kako bi pomogao ljudima da žive zdraviji i aktivniji život. U Njemačkoj, Generali Vitality je ponuđen kupcima fizičkim osobama, dok će u Francuskoj program biti dostupan tvrtama koje sklope Generali zdravstveno osiguranje. Zaposlenicima koji poduzimaju korake kako bi poboljšali svoje zdravlje daju se popusti i nagrade kroz naše Vitality partnere, kao što su: Club Med, Look Voyages i Weedoogift, koji nude popuste za Sephora-u, FNAC i Decathlon.
Počevši od siječnja 2017. Generali će nuditi Generali Vitality korporativnim klijentima u Francuskoj, čime se širi Generali Vitality trag u Europi. Preko Discovery-a, Vitality ima dostup globalnoj bazi od gotovo 4 milijuna članova na brojnim tržištima, uključujući Južnoafričku Republiku, Veliku Britaniju, SAD, Aziju i Australiju. U središtu Vitality modela je koncept zajedničke vrijednosti, koji mijenja globalnu industriju osiguranja. Riječ je o dodavanju vrijednosti društvu na način koji koristi pojedincima, osiguravateljima i društvu u cjelini. Generali ima ekskluzivna prava za kontinentalno europsko tržište.