Generali 2021.: vlastitim snagama do ubrzanja rasta
Generali investitorima predstavio novi trogodišnji strateški plan
Partnerstvo s klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže
Predvoditi europsko tržište osiguranja u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo; istovremeno fokusirano graditi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvarivanje mogućnosti na tržištima visokog potencijala
Generali 2021 - financijski ciljevi
- Povećanje zarade po dionici: 6%-8% EPS CAGR raspon1 2018-21.
- Porast dividende: 55%-65% isplata dividende2 2019-21.
- Veći povrat dioničarima: >11,5% prosječan povrat kapitala3 2019-21.
Generali 2021 - strateški prioriteti i ciljevi
Rast profita
- Osnažiti liderstvo u Europi: ojačati #1 tržišnu poziciju4
- Fokus na osigurateljna tržišta visokog potencijala: 15%-25% CAGR prihod 2018-21.5
- Razvoj globalne platforme za upravljanje imovinom: 15%-20% CAGR prihod 2018-21.
Upravljanje kapitalom i financijska optimizacija
- Povećanje prihodovanja kapitala: >10,5 milijardi EUR kumulativno prihodovanog kapitala 2019-21.
- Povećanje doznaka u gotovini: + 35% kuulativno novčanioh doznaka Holdingu6 2019-21.
- Smanjenje razine duga i troškova: 1,5-2,0 milijardi EUR smanjenje duga do 2021. godine
- 70-140 milijuna eura redukcije godišnjeg bruto troška kamata do 2021.7
Inovacija i digitalna transformacija
- Partnerstvo s klijentima u svim fazama njihova života
- Omogućiti digitalnu transformaciju i distribuciju
- Transformacija i digitalizacija operativnog modela
1 milijarda eura ukupnih investicija u interne strateške inicijative 2019-21.
Milano - Upravni odbor Assicurazioni Generali S.p.A ("Generali" ili "Grupa"), pod predsjedanjem Gabrielea Galateria di Genolae, odobrio je Generalijev novi trogodišnji strateški plan, Generali 2021: Vlastitim snagama do ubrzanja rasta.
Plan je usklađen s postavljenom ambicijom Grupe da bude partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže te da predvodi europsko tržište osiguranja u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo; istovremeno da fokusirano gradi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvaruje mogućnosti na tržištima visokog potencijala.
Generali je danas tržišni lider u Europi s 63 milijarde eura premije 8 i sposoban je iskoristiti snažnu distribucijsku mrežu koja obuhvaća više od 150.000 zastupnika i prodavača na svim glavnim tržištima. Nakon opsežnog i uspješnog financijskog (2012-2015.) i operativnog (2016-2018.) zaokreta, Generali je isporučio najbolje tehničke i operativne rezultate, ostvarivši kombinirani omjer 92,8% u neživotnim osiguranjima i NMB od 39,2%9 u neživotnim osiguranjima u 2017. Generali je također uspješno pokrenuo fokusiranu strategiju upravljanja imovinom 2017., upravljajući s imovinom vrijednosti 487 milijardi eura. Generali je na putu osvarenja svih financijskih i industrijskih ciljeva u 2018.
Strategija Generali 2021 nastavit će evoluciju poslovanja i usredotočiti se na četiri ključna uvjerenja:
- Europska tržišta osiguranja ostat će atraktivna. Visoka akumulacija osobnog imetka podupirat će prodaju proizvoda životnog osiguranja i upravljanja imovinom, dok će demografski trendovi i smanjena javna potrošnja potaknuti razvoj mirovinskih, zdravstvenih i socijalnih usluga.
- Tržišta maloprodaje te malih i srednjih poduzeća nose profitabilan rast. Klijenti u maloprodaji igrat će ključnu ulogu u budućim osigurateljnim tržištima, dok segment malih i srednjih poduzeća predstavlja ključnu priliku na tržištima Italije i Njemačke.
- Integrirana ponuda osiguranja i upravljanja imovinom ključna je za klijente širom svijeta. Kupci traže integrirane proizvode životnog osiguranja i upravljanja imovinom kako bi zaštitili i povećali imovinu, dok makro i demografske smjene povećavaju potražnju za inovativnim rješenjima u segmentima neživotnih osiguranja i zdravlja. Ova integracija odražava pomak u fokusu od „proizvoda" prema „kupcima" i od „zaštite i naknade" prema „prevenciji i servisiranju".
- Fizička distribucija je osnažena i ne zamjenjuje se digitalnim platformama. Fizičke distribucijske mreže i dalje će predstavljati kompetitivnu prednost u industriji, jer ih sve više podupiru digitalni alati, što će omogućiti isporuku većeg zadovoljstva klijenata, produktivnosti i učinkovitosti.
Komentirajući najavu, CEO Generali Grupe Philippe Donnet izjavio je: "Danas Generali otkriva ambicioznu strategiju - Generali 2021 – kojom će ubrzati rast Grupe i pružiti vrhunski povrat dioničarima. Naša je primarna ambicija postati partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže.
Ova jasna i prepoznatljiva strateška vizija koristi naše snage kako bi bismo konsolidirali vodstvo u Europi u segmentima maloprodaje i među malim i srednjim poduzećima, proširili poslovanje na tržištima s visokim potencijalima i razvili globalnu platformu upravljanja imovinom. Istodobno, Generali će i dalje biti usredotočen na prihodovanje i upravljanje kapitalom kako bi financirao mogućnosti rasta na ključnim tržištima te poticao inovaciju i digitalnu transformaciju svuda gdje djelujemo. Zahvaljujući ovom skupu akcija, Generali će ostvariti prosječni godišnji rast zarade po dionici između 6 i 8 posto.
Radujemo se implementaciji ovog novog strateškog plana znajući kako će uz našu dosadašnju isporuku rezultata, nošen našim talentiranim kolegama te potkrijepljen našim jakim brandom i dugoročnom kulturom održivog poslovanja, osigurati uspjeh.“
1 3 godine CAGR; prilagođen utjecaju dobitaka i gubitaka povezanih s prodajom
2 Prilagođeno utjecaju dobitaka i gubitaka povezanih s prodajom
3 Temeljeno na MSFI Equity, isključujući OCI i na ukupnom neto rezultatu
4 Temeljem IAS-IFRS bruto zabilježene premije u Europi za 2017.
5 Ovisno o zemlji / segmentu
6 U usporedbi s razdobljem 2016-18.
7 U usporedbi s 2017.
8 Temeljem IAS-IFRS bruto premija u Europi za 2017. godinu
9 Godišnja osnovica premije. U skladu sa službenom objavom za kraj godine 2017. od 4,01% NBV-a u odnosu na PVNBP.