Priopćenje za medije

Vrijeme čitanja: 3 min

Novosti, Priopćenja za medije

Generali osiguranje pokrovitelj izložbe „Paolo Rossi, zlatni dječak i nogometne legende“

Rijeka, 24. siječnja 2025.  –  Dana 24. siječnja u Gradskom muzeju grada Rijeke „Kockici“ svečano je otvorena izložba o životu i karijeri Paola Rossija i legendama svjetskog nogometa. Nakon iznimnog uspjeha prvih izložbi u Rimu, Milanu, Firenci, Torinu, Trentu, Riminiju, Bologni, Beogradu, Veneciji, Zürichu, Tirani i Skopju, izložba pod nazivom „Paolo Rossi, zlatni dječak i nogometne legende“ stigla je u Hrvatsku, u grad Rijeku.

Zahvaljujući suradnji s glavnim sponzorima Generali osiguranjem, Privrednom bankom Zagreb d.d., Veleposlanstvom Talijanske republike u Republici Hrvatskoj, Sveučilištem u Rijeci, Hrvatskom turističkom zajednicom i drugim partnerima, ova međunarodna izložba, posvećena junaku Svjetskog prvenstva 1982. koje je osvojila Italija, i drugim međunarodnim šampionima, bit će otvorena za javnost u Gradskom muzeju Rijeka – Kockici od 24. siječnja do 14. veljače 2025. Ulaz će biti besplatan.

Svečanom presijecanju vrpce nazočili su Nj.E. Paolo Trichilo, Talijanski veleposlanik u Hrvatskoj; prof. Snježana Prijić-Samaržija, rektorica Sveučilišta u Rijeci; Mario Carini, Predsjednik Uprave Generali osiguranja; Dario Grassani, zamjenik predsjednika Uprave PBZ-a; Federica Cappelletti, supruga Paola Rossija; Gianluca Zambrotta, bivši talijanski nogometni reprezentativac i svjetski prvak 2006.; Dubravko Šimenc, bivši olimpijski prvak u vaterpolu ispred Hrvatske turističke zajednice, Marco Schembri, kustos izložbe i prof. Vanja Smokvina s Pravnog fakulteta u Rijeci i suorganizator događanja.

Predsjednik Uprave Generali osiguranja d.d.  Mario Carini tom prilikom je izjavio: „Sretan sam i ponosan što Generali ima priliku podržati izložbu 'Paolo Rossi, zlatni dječak i nogometne legende'. Uvjeren sam u uspjeh ove izložbe, koja je konkretan primjer Generalijeve predanosti prenošenju talijanske i hrvatske sportske povijesne baštine našim novim generacijama.”

Izložbeni prostori koji kronološki prate Paolov život i karijeru, a izložba ima za cilj prikazati, kroz 500 jedinstvenih predmeta, panoa, bannera, monitora, izložbenih stolova, put od početka karijere Paola Rossija pa do cjelokupne baštine koju je ostavio svjetskom nogometu, uključujući i njegove najvažnije trofeje izložene u vitrini:

  • Zlatna lopta 1982. koju dodjeljuje časopis France Football
  • Zlatna kopačka za najboljeg strijelca Svjetskog prvenstva 1982. u Španjolskoj
  • Zlatna lopta za najboljeg igrača Svjetskog prvenstva 1982. u Španjolskoj
  • Njegov dres s finala Svjetskog prvenstva 1982. u Španjolskoj
  • Kopačke kojima je zabio hat-trick protiv Brazila

Nadalje, na izložbi je omogućeno posjetiteljima putem prikaza virtualne stvarnosti da ponovno prožive Rossijeva tri gola protiv Brazila, kao i da prate utakmicu sjedeći na tribinama starog stadiona Sarrià u Barceloni.

Zahvaljujući Muzeju FIFA-e i nekima od najvažnijih svjetskih kolekcionara, izlaže se i niz unikatnih predmeta poput majica, kopački, trenirki, lopti, fotografija, dokumenata, trofeja i medalja najvećih svjetskih legendi nogometa, uključujući dresove svih 47 osvajača Zlatne lopte od 1956. do danas.

Kolekciju eksponata čine i dresovi hrvatskih nogometnih legendi: Davora Šukera iz Real Madrida od 1997./98.,  Alena Bokšića iz Lazija od 1994./95., Roberta Prosinečkog, iz Real Madrida od 1991./92, Zvonimira Bobana iz Milana 1998./99., Luke Modrića iz finala Lige prvaka 2016/17 (Juventus 1 – Real Madrid 4).

#             #             #

O GENERALIJU

Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od najvećih svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom većim od 82,5 milijardi eura u 2023. godini. S više od 82 000 zaposlenika i 70 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski tržišni položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi.  U središtu strategije društva Generali njegova je predanost biti životni partner svojim klijentima, što postiže svojim inovativnim i personaliziranim rješenjima, vrhunskim korisničkim iskustvom i sposobnostima digitalizirane globalne distribucije. Grupa je u potpunosti ugradila održivost u sve strateške izbore, s ciljem stvaranja vrijednosti za sve dionike, istovremeno izgrađujući pravednije i otpornije društvo. MSCI, vodeće međunarodno društvo za ESG ocjene, povećalo je ocjenu za Generali s AA na AAA, što je najviša moguća ocjena. Procjena MSCI-ja pokazala je da Generali usvaja najbolje prakse u industriji za ublažavanje klimatskih rizika u osiguranju. Generali je također uvršten u Dow Jones Sustainability World Index (DJSI) i Dow Jones Sustainability Europe Index (DJSI Europe). Fokusirajući se na mala i srednja poduzeća kao temelj europskog gospodarstva i jedan od glavnih pokretača održive tranzicije, Generali je pokrenuo SME EnterPRIZE. Ova strateška inicijativa promiče zelenije i više uključivo gospodarstvo u skladu s Europskim zelenim planom i inicijativom Next Generation EU, kao i kulturu održivosti među europskim malim i srednjim poduzećima. Generali je aktivan i u zajednicama kroz fondaciju The Human Safety Net, osnovanu prije pet godina, s idejom da zajednice u kojima „ljudi koji pomažu ljudima“ mogu dovesti do održivih promjena. U Hrvatskoj, The Human Safety Net surađuje s Centrom za podršku roditeljstvu „Rastimo zajedno” od 2019. radi podrške roditeljima i djeci izloženima zahtjevnijim životnim okolnostima, koje otežavaju razvoj njihove djece, obuhvaćajući dosad više od 17.000 roditelja i djece, uz daljnju provedbu novih programa podrške.