Priopćenje za medije

Vrijeme čitanja: 5 min

Novosti, Priopćenja za medije

Generali pokreće novu strategiju „Lifetime Partner 27: Poticanje izvrsnosti“

Ambiciozni ciljevi rasta za razdoblje 2025.-2027. 

  • Snažan godišnji rast zarade po dionici (EPS CAGR1) između 8 i 10%
  • Solidno generiranje novca: > €11 milijardi kumulativnog neto novčanog toka2
  • Povećanje dividende3 po dionici: > 10% DPS CAGR s „ratchet“ klauzulom

Jasan okvir za upravljanje kapitalom s povećanim fokusom na povrat dioničarima

  • Više od 7 milijardi eura kumulativnih dividendi4 (2025.-2027.) - oko 30% više nego u razdoblju 2022.-2024.
  • Posvećenost otkupu vlastitih dionica5 u iznosu od 1,5 milijardi eura tijekom razdoblja plana 
  • Otkup vlastitih dionica u iznosu od 500 milijuna eura pokrenut će se 2025.6 godine

Strateški prioriteti

IZVRSNOST U ODNOSIMA S KORISNICIMA: Poboljšanje predanosti Lifetime partner strategiji kroz besprijekorno korisničko iskustvo, inovativne vrijednosne ponude Grupacije i ojačanom distribucijskom mrežom 

IZVRSNOST U TEMELJNIM SPOSOBNOSTIMA: Ubrzati rast u preferiranim profitnim segmentima, povećati tehničku stručnost i skalirati imovinu cijele Grupe kako bi se povećala učinkovitost

IZVRSNOST U OPERATIVNOM MODELU GRUPE: Nastaviti centralizirati prepoznatljive kompetencije i zajedničke usluge u velikim razmjerima za povećanje produktivnosti i izvedbe

Ključni temelji

  • LJUDI KAO POKRETAČI: Omogućiti našim ljudima da napreduju kroz kontinuirani razvoj vještina i kulturu izvrsnosti, meritokracije i raznolikosti
  • POKRETANI UMJETNOM INTELIGENCIJOM I PODACIMA: Povećati sposobnosti za poboljšanje iskustva korisnika i distributera te povećati operativnu učinkovitost i tehničku izvrsnost
  • UKORIJENJENI U ODRŽIVOSTI: Donijeti pozitivan utjecaj na profit, ljude i planet

Philippe Donnet, Izvršni direktor Generali Grupacije, izjavio je: "Generali je uspješno premašio financijske ciljeve svog plana 'Lifetime partner 24: Poticanje rasta' u teškom globalnom makro okruženju. Sada ćemo ubrzati našu potragu za izvrsnošću kako bismo potaknuli veći rast zarade po dionici i generiranje novca, ciljajući na povećanje povrata dioničarima s dvoznamenkastim rastom dividende po dionici što će dovesti do više od 7 milijardi eura kumulativnih dividendi, uz to je i posvećenost otkupu vlastitih dionica u iznosu od najmanje 1,5 milijarde eura tijekom planskog razdoblja, uključujući otkup od 0,5 milijarde eura koji pokrećemo u 2025. godini kako je danas predstavljeno. Zahvaljujući našem planu 'Lifetime partner 27: Poticanje izvrsnosti', dodatno ćemo poboljšati izvrsnost u našim odnosima s korisnicima, operativnom modelu naše Grupacije i našim temeljnim sposobnostima. Ulagat ćemo u umjetnu inteligenciju, nove tehnologije i usavršavanje naših zaposlenika kako bismo iskoristili prilike iz novih trendova, očekivanja korisnika koja se brzo mijenjaju i tržišta koje se brzo razvija. Kombinacija našeg vodećeg na tržištu imovinskog i životnog poslovanja te globalne platforme za upravljanje imovinom, koja se može dodatno transformirati našim predloženim partnerstvom s BPCE-om, snažan je diferencijator koji stvara značajnu vrijednost. Generali je spreman još jednom podržati pojedince, obitelji, profesionalce i tvrtke te isporučiti planirano svim dionicima kroz naš strateški plan 'Lifetime partner 27: Poticanje izvrsnosti'."

Venecija – Na sastanku kojim je predsjedao Andrea Sironi, Upravni odbor Assicurazioni Generali odobrio je novi trogodišnji strateški plan Grupacije „Lifetime partner 27: Poticanje izvrsnosti“, koji je predstavljen investicijskoj zajednici.

Gradeći na snažnoj platformi uspostavljenoj od 2016. godine i premašujući sve ključne financijske ciljeve plana za 2022.-24., nova strategija Generalija usredotočena je na poticanje izvrsnosti u odnosima s korisnicima, u svojim temeljnim sposobnostima osiguranja i upravljanja imovinom, kao i u operativnom modelu.

„Lifetime partner 27: Poticanje izvrsnosti“ stvorit će značajnu i održivu vrijednost, ciljajući na godišnji rast zarade po dionici (CAGR EPS) između 8 i 10%. Plan će također biti usmjeren na održivi rast generiranja novca, dosežući više od 11 milijardi eura kumulativnog neto novčanog toka (2022. - očekivano 2024.: oko 9,5 milijardi eura), uz potporu doznaka od oko 14 milijardi eura od podružnica (2022. - očekivano 2024.: oko 11,5 milijardi eura); osim toga, Grupa će ciljati na normalizirano generiranje kapitala u iznosu većem od 14 milijardi eura tijekom razdoblja plana (2022. - očekivano 2024.: više od 13 milijardi eura). Sve ovo odražava dosljednu primjenu okvira upravljanja kapitalom Grupacije i jasnu predanost povećanju povrata dioničara.

Generali se obvezuje na godišnji rast dividende po dionici (DPS CAGR) iznad 10%, ciljajući više od 7 milijardi eura dividendi tijekom plana, oko 30% više nego 5,5 milijardi eura isplaćenih tijekom strategije Lifetime Partner 2024.

Više od 3 milijarde eura dodijeljeno je za otkup vlastitih dionica i drugo raspoređivanje kapitala (npr. spajanja i preuzimanja). Grupa se obvezala na najmanje 0,5 milijardi eura godišnjeg otkupa vlastitih dionica, a iznos će se procijeniti na početku svake godine. Otkup dionica u vrijednosti od 0,5 milijardi eura za 2025. već je potvrđen, podložno odobrenju glavne skupštine i regulatora. Grupa će procjenjivati prilike za spajanja i preuzimanja sa strogom disciplinom, također uspoređujući svaku potencijalnu transakciju s otkupom dionica.

Između 0,5 i 0,7 milijardi eura dodijeljeno je za interno raspoređivanje kapitala za potporu poslovnom rastu i strateškim inicijativama.

Novi strateški plan Grupacije pokreću njezini ljudi, uz oslonac na umjetnu inteligenciju i podatke te održivost. Generali će podržati daljnji razvoj svojih timova poboljšanjem njihovih tehničkih vještina kako bi potaknuo inovacije i učinkovitost na razini Grupacije, istovremeno obogaćujući Generalijevu snažnu distribucijsku mrežu vođenu agentima s najnovijim UI i podatkovnim sposobnostima. Generali zadržava svoju duboko ukorijenjenu predanost održivosti, s dodatnim ciljevima i svrhama ulaganja.

#             #             #

O GENERALIJU

Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od najvećih svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom većim od 82,5 milijardi eura u 2023. godini. S više od 82 000 zaposlenika i 70 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski tržišni položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi.  U središtu strategije društva Generali njegova je predanost biti cjeloživotni partner svojim klijentima, što postiže svojim inovativnim i personaliziranim rješenjima, vrhunskim korisničkim iskustvom i sposobnostima digitalizirane globalne distribucije. Grupa je u potpunosti ugradila održivost u sve strateške izbore, s ciljem stvaranja vrijednosti za sve dionike, istovremeno izgrađujući pravednije i otpornije društvo. MSCI, vodeće međunarodno društvo za ESG ocjene, povećalo je ocjenu za Generali s AA na AAA, što je najviša moguća ocjena. Procjena MSCI-ja pokazala je da Generali usvaja najbolje prakse u industriji za ublažavanje klimatskih rizika u osiguranju. Generali je također uvršten u Dow Jones Sustainability World Index (DJSI) i Dow Jones Sustainability Europe Index (DJSI Europe). Fokusirajući se na mala i srednja poduzeća kao temelj europskog gospodarstva i jedan od glavnih pokretača održive tranzicije, Generali je pokrenuo SME EnterPRIZE. Ova strateška inicijativa promiče zelenije i više uključivo gospodarstvo u skladu s Europskim zelenim planom i inicijativom Next Generation EU, kao i kulturu održivosti među europskim malim i srednjim poduzećima. Generali je aktivan i u zajednicama kroz fondaciju The Human Safety Net, osnovanu prije pet godina, s idejom da zajednice u kojima „ljudi koji pomažu ljudima“ mogu dovesti do održivih promjena. U Hrvatskoj, The Human Safety Net surađuje s Centrom za podršku roditeljstvu „Rastimo zajedno” od 2019. radi podrške roditeljima i djeci izloženima zahtjevnijim životnim okolnostima, koje otežavaju razvoj njihove djece, obuhvaćajući dosad više od 17.000 roditelja i djece, uz daljnju provedbu novih programa podrške.