Priopćenje za medije

Vrijeme čitanja: 2 min

Priopćenja za medije

Otvorene prijave za treće izdanje SME EnterPRIZE natječaja u održivosti u Hrvatskoj

  • Mala i srednja poduzeća mogu se prijaviti u dvije kategorije: zajednica i okoliš.
  • Pobjednika svake kategorije natječaja Generali nagrađuje iznosom 4.000 EUR bruto.
  • Ukupnog pobjednika natječaja, odnosno najbolje održivu poduzetničku praksu natječaja u Hrvatskoj, Generali nagrađuje oglašivačkim paketom u iznosu 6.250 EUR bruto i sudjelovanjem na međunarodnom događaju Generali SME EnterPRIZE u Bruxellesu u proljeće 2025. godine.
  • Prijave su otvorene za klijente Generali osiguranja, klijente Privredne banke Zagreb, članove udruge Glas Poduzetnika, članove Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, članove Talijansko hrvatske gospodarske komore i članove Women in Adria.

Zagreb – Generali osiguranje pokrenulo je treće izdanje natječaja u održivosti SME EnterPRIZE za mala i srednja poduzeća (MSP) s ciljem promoviranja usvajanja održivih poslovnih modela. Prijave na natječaj izvršavaju se putem namijenjenog obrasca na web stranici https://www.generali.hr/sme-enterprize i traju od 6. svibnja do 31. srpnja 2024. godine. 

Na natječaj se mogu prijaviti MSP-ovi: klijenti Generali osiguranja, klijenti Privredne banke Zagreb, članovi udruge Glas Poduzetnika, članovi Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, članovi Talijansko hrvatske gospodarske komore i članovi Women in Adria. Oni će svojim primjerima održivog poslovanja konkurirati u dvije kategorije: zajednica i okoliš

  • Zajednica: MSP-ovi koji poboljšavaju dobrobit zaposlenika i njihovih obitelji te ostvaruju pozitivan utjecaj na zajednicu i teritorije na kojima djeluju (doprinose organizacijama ili projektima zajednice, volontiranje zaposlenika, zapošljavanje/osnaživanje osoba u nepovoljnom položaju).
  • Okoliš: MSP-ovi koji imaju pozitivan utjecaj na okoliš u vidu smanjenja potrošnje energije, recikliranja i obnavljanja sirovina, prakse kružnog gospodarstva, razvoja tehnologija koje štede energiju, smanjenja emisija CO2 i izbjegavanja nepotrebnog bacanja hrane, usvajanja novih poljoprivrednih praksi s naglaskom na bolju zaštitu biološke raznolikosti i tla itd.

Sudionicima natječaja pruža se mogućnost osvajanja vrijednih nagrada kojima ih nagrađuje Generali:

  • Za prvo mjesto u svakoj pojedinoj kategoriji nagradnog natječaja pobjedniku pripada nagrada u iznosu od 4.000,00 EUR bruto i godišnja Digital only pretplata za Bloomberg Adria u iznosu 130 EUR bruto;
  • Za drugo mjesto u svakoj pojedinoj kategoriji nagradnog natječaja poduzeću koje je osvojilo drugo mjesto pripada sljedeća nagrada - poslovni paket godišnjeg putnog zdravstvenog osiguranja i menadžerskog osiguranja od nezgode do 2.000 EUR bruto ili ekvivalentna nagrada i godišnja Digital only pretplata za Bloomberg Adria u iznosu 130 EUR bruto;
  • UKUPNI POBJEDNIK NATJEČAJA - Najbolje održiva poduzetnička praksa u Hrvatskoj: nagradni oglašivački paket na Bloomberg Adria platformama u iznosu 6.250 EUR bruto i sudjelovanje na međunarodnom događaju Generali SME EnterPRIZE u Bruxellesu u proljeće 2025. godine.

Predsjednik Uprave Generali osiguranja Mario Carini izjavio je: „U Generaliju vjerujemo da je održivost neophodan strateški način pristupa poslovanju, a ne samo lijepa gesta. Održivost je začetnik našeg strateškog plana 'Lifetime Partner 24: Driving Growth' i proizlazi iz naše svrhe da omogućimo ljudima oblikovanje sigurnije i održivije budućnosti, da se brinu za svoje živote i snove. To znači da održivost oblikuje način na koji se donose sve odluke i da je naš cilj doprinositi izgradnji otpornijeg društva. Osobito mi je zadovoljstvo što je ovogodišnje izdanje natječaja SME EnterPRIZE osnaženo suradnjom s Privrednom bankom Zagreb, udrugom Glas Poduzetnika, Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj, Talijansko hrvatskom gospodarskom komorom i mrežom Women in Adria u zajedničkoj želji poticanja održivosti u poslovanju.“

O SME EnterPRIZE
SME EnterPRIZE strateška je inicijativa Generali Grupacije posvećena europskim MSP-ovima koji predstavljaju temelj europskog gospodarstva. Oni zajedno predstavljaju više od 99% tvrtki u Europskoj uniji i ključni su pokretači održive tranzicije. Stoga je Generali, jedan od vodećih globalnih osiguravatelja i pružatelja usluga upravljanja imovinom, i ove godine u potrazi za „Herojima održivosti” - najodrživijim MSP-ovima u 10 europskih zemalja: u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Francuskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Italiji, Portugalu, Sloveniji i Španjolskoj.

Generali je predan pružanju vidljivosti uspješnim pričama o održivosti, promicanju usvajanja održivih poslovnih modela i poticanju javne rasprave o toj temi, posebno o važnosti odgovarajućih politika EU-a za olakšavanje usvajanja održivih poslovnih modela. Kako bi podržao ove ciljeve, Generali je treću godinu zaredom, u suradnji sa SDA Bocconi – School of Management Sustainability Lab, objavio Bijelu knjigu “Poticanje održivosti među malim i srednjim poduzećima”. Ovo istraživanje je među najopsežnijim studijama ikada provedenim u Europi na tu temu, a istražuje napredak koji su europska mala i srednja poduzeća postigla u izgradnji održivih poslovnih modela, izazove s kojima se suočavaju te što šire političke i financijske zajednice mogu učiniti da pomognu.

Heroj održivost u Hrvatskoj za 2023. godinu
U prošlogodišnjem izdanju natječaja, u Hrvatskoj je titulu "Heroja održivosti" ponijela Socijalna zadruga Humana Nova, eko-društveno poduzeće sa sjedištem u Čakovcu. Njihov poslovni model integrira osobe s invaliditetom i druge marginalizirane skupine u radne procese, istovremeno tražeći inovativna i održiva rješenja za njihovo zapošljavanje. Generalijev natječaj pružio je Humani Novi priliku da svoje poslovanje i postignuća predstavi i na prestižnom finalu Generali SME EnterPRIZE natječaja u Bruxellesu, gdje su dobili i posebno priznanje za održivo poslovanje čime su, na europskoj pozornici, pokazali svoju iznimnu angažiranost i uspjeh u integraciji.

#    #    #

O GENERALIJU
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od najvećih svjetskih davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom većim od 82,5 milijardi eura u 2023. godini. S više od 82 000 zaposlenika i 70 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski tržišni položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi.  U središtu strategije društva Generali njegova je predanost biti životni partner svojim klijentima, što postiže svojim inovativnim i personaliziranim rješenjima, vrhunskim korisničkim iskustvom i sposobnostima digitalizirane globalne distribucije. Grupa je u potpunosti ugradila održivost u sve strateške izbore, s ciljem stvaranja vrijednosti za sve dionike, istovremeno izgrađujući pravednije i otpornije društvo. MSCI, vodeće međunarodno društvo za ESG ocjene, potvrdilo je Generaliju „AAA“ rejting, što je najviša moguća ocjena. Procjena MSCI-ja pokazala je da Generali usvaja najbolje prakse u industriji za ublažavanje klimatskih rizika u osiguranju. Generaliju je također iznova potvrđeni Dow Jones Sustainability World Index (DJSI) i Dow Jones Sustainability Europe Index (DJSI Europe). Fokusirajući se na mala i srednja poduzeća kao temelj europskog gospodarstva i jedan od glavnih pokretača održive tranzicije, Generali je pokrenuo SME EnterPRIZE. Ova strateška inicijativa promiče zelenije i više uključivo gospodarstvo u skladu s Europskim zelenim planom i inicijativom Next Generation EU, kao i kulturu održivosti među europskim MSP-ovima. Generali je aktivan i u zajednicama kroz fondaciju The Human Safety Net s idejom da zajednice u kojima „ljudi koji pomažu ljudima“ mogu dovesti do održivih promjena. U Hrvatskoj, THSN surađuje s Centrom za podršku roditeljstvu „Rastimo zajedno” radi podrške roditeljima i djeci izloženima zahtjevnijim životnim okolnostima koje otežavaju razvoj njihove djece, obuhvaćajući dosad više od 14.000 roditelja i djece, uz aktivan volonterski angažman zaposlenika i potporu za što veću dostupnost programa podrške.