Premije iznad 73 milijarde eura (+3,8%). Nastavlja se rast u segmentu životnog (+4,5%) i neživotnog osiguranja (+2,1%)
Na uspješnost segmenta životnog osiguranja utjecali rezultati ostvareni u Italiji (+6,8%), Njemačkoj (+12,5%) i Istočnoj Europi (+5,6%). Rast u Kini (+44,7%)
Trst – Grupa Generali zaključila je 2010. s bruto zaračunatom premijom u iznosu 73,18 milijarde eura, što je povećanje od 3,8% (70,53 milijarde eura u 2009.; +2.8% u odnosu na prethodnu godinu na isto usporedivoj osnovi), dok neto profit Grupe iznosi 1,7 milijarde eura (+30%). Grupa je potvrdila snažan rast u segmentu životnog osiguranja (+4,5%), s premijama koje prelaze 51 milijardu eura. Poboljšanje kod premija životnog osiguranja posebice je rezultat snažnog rasta u Italiji, Njemačkoj, Istočnoj Europi i Kini. Kod premija neživotnog osiguranja također je zabilježen stabilan rastu (+2,1%), u iznosu većem od 22 milijarde eura uslijed uspješnog poslovanja u Italiji i Francuskoj.
Rezultati premija potvrđuju valjanost strategije i poslovnog modela Grupe, koji se temelje na velikoj geografskoj raznolikosti i raznolikosti vlastitih prodajnih kanala. Kvaliteta poslovanja Grupe bila je također iznimna, što je razvidno iz visokih neto priljeva životnog osiguranja (prihodi od premija umanjeni za odljeve za otkupe i dospijeća) u iznosu od 16 milijardi eura i u novim poslovima u smislu APE-a (Annual Premium Equivalent – Ekvivalent godišnje premije), koji je porastao na više od 5.3 milijarde eura (+2,8%).
SEGMENT ŽIVOTNOG OSIGURANJA
Iznos bruto zaračunatih premija životnog osiguranja (+4,5%) značajno je porastao na 51,09 milijardu eura (48,89 milijardi eura na kraju 2009., što je +3,6% u odnosu na prethodnu godinu na isto usporedivoj osnovi).
Pregledom premija po geografskim područjima razvidno je znatno poboljšanje u Italiji (+6,8%) uslijed rasta kod pojedinačnih klasičnih polica i velik rast u Njemačkoj (+12,5%), gdje su postignuti značajni rezultati u svim segmentima osiguranja. U Srednjoj i Istočnoj Europi također je zabilježen dobar rezultat (+5,6%; +1,2% u odnosu na prethodnu godinu na isto usporedivoj osnovi) koji je potpomognut značajnim porastom vezanih polica.
U Aziji, veliki se rast nastavio u Kini (+44,7%, što je +36,6% u odnosu na prošlu godinu na isto usporedivoj osnovi), čime je potvrđena pozicija Grupe kao jednog od vodećih osiguratelja u segmentu životnog osiguranja.
SEGMENT NEŽIVOTNOG OSIGURANJA
U godini obilježenoj kontinuiranom makroekonomskom nesigurnošću, Grupa je uspješno 2 povećala premije iz neživotnog osiguranja na 22,09 milijarde eura (+2,1%, što je +1,1% u odnosu na prethodnu godinu na isto usporedivoj osnovi; 21.636 milijuna eura na kraju 2009.). Tome je značajno pridonijela Francuska (+3,7%), rastom u segmentu motornog osiguranja (+2,9%) i rastom u segmentu nemotornog osiguranja (+3,5%), a potom i Italija (+1,2%), svojim rastom poglavito u segmentu nemotornog osiguranja.
Povećale su se premije u Srednjoj i Istočnoj Europi (+1,9%, što je -1,7% u odnosu na prethodnu godina na isto usporedivoj osnovi), zahvaljujući osobito policama osobnog nemotornog osiguranja. Njemačka je zabilježila manji pad (-1,2%) u motornim osiguranjima.